۱۰ پاسخ

اکثر مادرا بهم گفتن سایز صفر برای نوزادای نارس یا زیر ۲ و نیم کیلوعه
منم سایز ۱ گرفتم
سایز ۱ مای بی بی ، یه بسته گرفتم
که اگه حساسیت نشون داد سریع عوضش کنم

هانیز سایز یک گرفتم

هانیز سایز یک

منم سایز ۱ گرفتم چون هر جا رفتم گفتن سایز ۰ برای بوه های نارسه

دوتا بسته سایز یک مولفیکس گرفتم

منم سایز ۱گرفتم مای بیبی

پمپرز سایز یک گرفتم
گفتم اگر بزرگ بود سریع سایز صفر میگیرم

صفرمای بیبی،واسه بیمارستان ده تا دونه برداشتم

من یه صفر ویه یک مای بی بی

یدونه صفر مای بی بی برا ساک گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نورای و نیهاد مامان نورای و نیهاد ۸ ماهگی
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد