سونو انومالی کیا رفتن
نیازه اب بخورم؟

۱۰ پاسخ

نه عزیزم قبلش باید مثانه رو خالی کنی، فقط شیرینی جات

چی شد جواب سونو عزیزم انشالله خوش خبر بیای

من برا انتی و انومالی‌گفتن مثانه پر

من دیروز رفتم نه نیاز نیست مثانه هم خالی باید باشه

مثانت باید پر باشه واسه طول سرویکس ولی واسه اینکه بچت تکون بخوره چیز شیرین

قبلش یه نوشیدنی شیرین بخور قبل اینکه نوبتت بشه

سلام بمن گفتن نوشابه قوطی بخور و رانی

به من گفتن بخور

نه لازم نیست

نه نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان قندو عسل مامان مامان قندو عسل مامان ۴ سالگی
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد روزهای ابتدایی تولد