سلام کیا انومالی نرفتن سونو معمولی رفتن

۶ پاسخ

منم نرفتم گلم ن ان تی ن انومالی

زمان قدیم نبود چی اگه مهم بود زمان قدیم هم بود خدا خودش داده سعی سالم میده بغلم واسه بچه اولم هم نرفتم دخترم الان چهارسالشه سالمه سالم

عزیزم آنومالی خیلی مهمه

انومالی بشدت مهمه بشدتتت

هزینشو نداشتم بدم یک ملیون دویست بود ساده رفتم بهداشتم گفت اجباری نیست

سونو معمولی به چه دردی میخوره عزیزم آنومالی همه چیز بچه رو نشون میده

سوال های مرتبط

مامان کیان ومُحمَد💋 مامان کیان ومُحمَد💋 ۴ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی