کیا سونو انومالی رو 17هفته و 4روز رفتن؟

۷ پاسخ

زوده بمون ۱۸ هفته برو

من ۱۷هفته و۶روز رفتم

من رفتم
شش هفته جلوتر بود

من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم

من همه چیز هم خداروشکر خوب بود

درخواستت رو قبول کردم و پیام دادم

خوب چرا ۱۸هفته نمیری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان قندو عسل مامان مامان قندو عسل مامان ۴ سالگی