۱۲ پاسخ

من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم دوباره ۱۹ هفته ۵ روز هم رفتم گفتم زود بود ب دلم نچسببد

ب نظر من 20هفته بریم بهتره، یا 19.18

سلام عزیزم سونو رفتی

نه خوبه انشالله همچی ونشون میده فقط یه چیز شیرین بخورمثل آبمیوه

عزیزم بهتر بود تا ۱۸ هفته صبر کنی دکتر من که اصلا زیر ۱۸ هفته قبول نمیکنه… سونوگرافی که میرم هم همین طور… و اینکه بعضی پزشکا دوباره میفرستنت و دوباره هزینه میشه… چون برای خودم موقع دختر اولم همین اتفاق افتاده بود

نه من 17هفته و3روز رفتم

منم روزم دقیقا مثل شماست امروز میخام برم

من ۱۸ هفته و ۱ روز میخوام برم

من ۱۶هفته و ۶روز رفته بودم😬😂تو باز خوب رفتی

نه خوبه هفتت دیگه چندروز دیگه ۱۸هفته ای

نه عزیزم من دقیقا ۱۷ هفته بودم همچی خوب بود جنسیتم گفت

نه زودنیست از ۱۷هفته به بعد صد درصده جنسیت

سوال های مرتبط

مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان شازده رایان👼 مامان شازده رایان👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان رَستا مامان رَستا هفته سی‌وچهارم بارداری