خانوما جدیدا کیا سونو آنومالی رفتن هزینش چقدره؟

۱۲ پاسخ

من آنومالی پیشرفته رفتم که اکوی قلب جنین رو‌هم بررسی کرد۵۸۴۰خيلی زیاد شد البته بدون بیمه مرکز خصوصی

من یه هفته پیش رفتم ۲۷۰۰ گرفت

۱۳۰۰ت

الان ۲،۵۰۰ تا ۲,۸۰۰ هست من یه دوسه جا پرسیدم
البته فکر میکنم نرخ هر شهری فرق میکنه

1,650

من که یه ماه پیش رفتم ۱۷۰۰شد

من دو هفصد امروز
دومن سنو
هفصد سنو‌داخلی

من ۳۸۰۰دادم‌فقط سونو

البته داپلر و طول سرویسک هم چک کرد نمیدونم بستگی داره یا نه

۳۳۵۰ همین بیست دقیقه پیش😩

من ۱۵۰۰ دادم ۱۸ هفته

من پارسال رفتم ۱۴۰۰ بود ولی بستگی به جاش داره چون ی جای دیگه ۹۰۰ میگرفت

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی