۲۵۰۰ شد
با بیمه یکوصد
من دوشنبه رفتم با طول سرویکس شد ۷۸۰۰
من شنبه رفتم سونو آشنا بود با تخفیف ۲ ت گرفت
منم دیروز رفتم ۲۷۰۰شد
من شنبه رفتم 4500
سلام من دو روز پیش رفتم ۵۹۰۰ دادم
۱۷۰۰ زن داداشم داده بود خودمم فعلا نرفتمر
من ۵ فروردین رفتم با طول سرویکی و چسبندگی ۴۱۰۰ شد
ولی انومالی تنها گفت ۲۸۰۰
سلام عزیزم من سه روز پیش رفتم بیمارستان صارم با دکتر مهرنگ معصوم آبادی هزینش ۸تومن شد
من پرسیدم گفتن دو و نیم سونو خوبیم هس
حالا نمیدونم تا اردیبهشت همین بمونه یا بگه برا قبل بود من چن رو پیش زنگ زدم پرسیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.