سلام خانوما
کیا جدیدا رفتن سونو آنومالی؟
هزینش چقدره؟؟

۱۱ پاسخ

۲۵۰۰ شد

با بیمه یکوصد

من دوشنبه رفتم با طول سرویکس شد ۷۸۰۰

من شنبه رفتم سونو آشنا بود با تخفیف ۲ ت گرفت

منم دیروز رفتم ۲۷۰۰شد

من شنبه رفتم 4500

سلام من دو روز پیش رفتم ۵۹۰۰ دادم

۱۷۰۰ زن داداشم داده بود خودمم فعلا نرفتمر

من ۵ فروردین رفتم با طول سرویکی و چسبندگی ۴۱۰۰ شد
ولی انومالی تنها گفت ۲۸۰۰

سلام عزیزم من سه روز پیش رفتم بیمارستان صارم با دکتر مهرنگ معصوم آبادی هزینش ۸تومن شد

من پرسیدم گفتن دو و نیم سونو خوبیم هس
حالا نمیدونم تا اردیبهشت همین بمونه یا بگه برا قبل بود من چن رو پیش زنگ زدم پرسیدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری