مال من انومالی و سونو داپلر بود شد ۵۸۰۰
فروردین رفتم ۴ تومن
۱۱میلیون با داپلر و اکو قلب جنین
من ۱۰ اردیبهشت رفتم ۲۵۰۰ سونو
2و500
۴ تومن با داپلر ۶
۷ تومن شد برا من. البته یه جاهایی رو نتونست به خاطر میدم واضح ببینه سه بعدیش کرد. احتمالا یه کم ازین کمتر باشه
15 فروردین رفتم 2700
من صدرا انجام دادم دو هفته پیش
۵ .۵۰۰
۳۳۰۰
من مشهد انجام دادم ۸/۳۰۰
اسفند ۲ و ۵۰۰
من پرسیدم گفتن ۳وخورده ای میشه
سلام برا من ۳تومن
من ۱۹ اردیبهشت رفتم شد ۹/۱۷۰
من اول اردیبهشت تهران انجام دادم طول سرویکس هم داشت شد ۷۲۵۰
من اهواز انجام دادم ۲۲۰۰ سونو آزمایش ۴۸۰۰ با بیمه تکمیلی شد ۱۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.