سلام
جدیدا سونو انومالی انجام دادید چقدره هزینش؟

۱۷ پاسخ

مال من انومالی و سونو داپلر بود شد ۵۸۰۰

فروردین رفتم ۴ تومن

۱۱میلیون با داپلر و اکو قلب جنین

من ۱۰ اردیبهشت رفتم ۲۵۰۰ سونو

2و500

۴ تومن با داپلر ۶

۷ تومن شد برا من. البته یه جاهایی رو نتونست به خاطر میدم واضح ببینه سه بعدیش کرد. احتمالا یه کم ازین کمتر باشه

15 فروردین رفتم 2700

من صدرا انجام دادم دو هفته پیش
۵ .۵۰۰

۳۳۰۰

من مشهد انجام دادم ۸/۳۰۰

اسفند ۲ و ۵۰۰

من پرسیدم گفتن ۳وخورده ای میشه

سلام برا من ۳تومن

من ۱۹ اردیبهشت رفتم شد ۹/۱۷۰

من اول اردیبهشت تهران انجام دادم طول سرویکس هم داشت شد ۷۲۵۰

من اهواز انجام دادم ۲۲۰۰ سونو آزمایش ۴۸۰۰ با بیمه تکمیلی شد ۱۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گلم مامان گلم هفته سی‌وششم بارداری
مامان 👼🏻🤰👼🏻 مامان 👼🏻🤰👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری