سونو انومالی انجام دادید؟جدیدا توی تهران چنده؟

۵ پاسخ

تو شهر خودم عزیزم زابل خانم دکتر بهزاد مهر مطبش خصوصیه

من با دفترچه ۳۸۰ شد امروز انجام دادم

من پیش دکتر صدری انجام دادم ۲۶۰۰

۴تومن بود من دادم

عزیزم خصوصیها همه 3 یا 4 میگیرن. من هفته ۱۸ تا دو هفته پیشمو تهران بودم خواستم انجام بدم دیدم خیلی گرونه.
آخر سمت خونه مادرم پاکدشت اونجا ارزون پیدا کردم یکو دویست سونو شد .
بیمارستان دولتی ضیاییان 800 تا یکو دویست زنگ زدم پرسیدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهدا🌙 مامان مهدا🌙 ۴ ماهگی