۱۷ پاسخ

من انتی دوهفته پیش رفتم شد۴و۷۰۰گفت آنومالی بیشتر میشه هنوز نرفتم

هفته پیش رفتم 1900

ان مالی بین ۱۵ هفته تا ۱۶ باید بری

ازمایش ۳ ملییون

من امروز زنگ زدم نیلو وقت گرفتم گفت ۴.۵۰۰ میلیون آنومالی سه بعدی با فیلم
خیلی بالا گفته

من هنوزم ولي بيمه داريم يكم ارزونه

با داپلر شد ۲۶۵۰ دکتر صدری بالای سید خندان رفتم

شما ک‍ِی میری انومالی ؟
الان دقیق چن وقتته ؟

من ٣٣٠٠

من ۱و۴۰۰

۱۵۶۰ هزینش شد
۱۷اردیبهشت رفته بودم

برا من شد ۱۷۰۰ بیست و هشتم اردیبهشت رفتم

حدودا ۲ میلیون

بستگی ب بیمه داره
من ازاد ۱۱۰۰
بیمه ۲۰۰

برا من ۲۲۰۰ شد با داپلر و طول سرویکس

سه و پونصد چهارصد

من شخصی رفته شنبه هفته پیش
3ملیون شد

سوال های مرتبط

مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دنیزو ♥️تو دلی مامان دنیزو ♥️تو دلی ۲ سالگی
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی