من پیشش رفتم 2600هزینش شد از نظر کاری که خوبه ولی واس من حوصله نداشت راضی نبودم اگه برگردم عقب میرفتم شیرنسب
من همه ی سونوهام پیش خدا رحمیه
خیییلی دقت کارش بالاس و خب ساعتی ک میگن میرم معطلی درحد20-30دقیقه بوده
خیلی راضی ام
خیییلی معطلی داره و شلوغه
آنومالی فامیلمون رفته پیشش ۳۸۰۰
من دیروز رفتم شیرنسب ۲۲۰۰
شیرنسب خیلی خیلی بهتره بنظرم
البته سه تا بچه های قبلیمو،تمام سنوهای بارداری و پیش اون رفتم
منم هفته بعد میخوام برم انومالی پیش خدا رحمی،دکترم میگه فقط باید بری اونجا
من حصارک رفتم ۱۵۰۰ دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.