مامانا کی جدیدا رفته پیش خدا رحمی انومالی؟ هزینش چقدره ، راضی بودین؟

۷ پاسخ

من پیشش رفتم 2600هزینش شد از نظر کاری که خوبه ولی واس من حوصله نداشت راضی نبودم اگه برگردم عقب میرفتم شیرنسب

من همه ی سونوهام پیش خدا رحمیه
خیییلی دقت کارش بالاس و خب ساعتی ک میگن میرم معطلی درحد20-30دقیقه بوده
خیلی راضی ام

خیییلی معطلی داره و شلوغه

آنومالی فامیلمون رفته پیشش ۳۸۰۰
من دیروز رفتم شیرنسب ۲۲۰۰
شیرنسب خیلی خیلی بهتره بنظرم

البته سه تا بچه های قبلیمو،تمام سنوهای بارداری و پیش اون رفتم

منم هفته بعد میخوام برم انومالی پیش خدا رحمی،دکترم میگه فقط باید بری اونجا

من حصارک رفتم ۱۵۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری
مامان دنیزو ♥️تو دلی مامان دنیزو ♥️تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قند مامان قند هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری