کسی جدیدا آنومالی رفته؟
هزینش چقدره؟

۱۷ پاسخ

بابیمه تامین ۳ تومن شد

من آنومالی پیش‌رفته رفتم بهم گفت اکو قلب جنین هم بگیر
که اکو آزاد شد ولی انومالی با بیمه تقریبا نه ملیون پونصد شد

۲۹۰۰ پرسیدم

۳دیروز زنگم زدم گفتن

ابجیم 2270گفتن براش

۴۱۰۰ قیمت دادن بهم

یکی از بهترین جاهای اصفهان رفتم ۱۹۰۰
چجوری از شما اینقدر گرونه؟

من با بیمه کم تره آزاد 2800 بود

سلام من دیروز رفتم بابیمه تامین1400

من رفتم 3 شنبه 2800

من ک رفتم ۶۲۰۰ بود چن وقت پیش

با بیمه تامین 2400

امروز دارم،۶تومن

۵تومن

۳۳۰۰

۴/۴۰۰

من رفتم نزدیک ۷تومن شد
البته جایی ک من رفتم خیلی گرون گرفت از خیلی های دیگه تو شهر های مختلف رقم های متفاوت دیدم

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وچهارم بارداری