کسی رفته انومالی؟هزینش چقدره

۹ پاسخ

بستگی داره بیمه ات چی باشه

بابیمه تامین اجتماعی۱۶۰۰

مشهد رفتم ازاد۲۳۰۰

واس من ۱۶۰۰شد

۱۳۰۰ مال من شد

به من گفت ۳۶۰۰

اینجا من رفتم1270

۱۳۳۰همدان

۱ونیم تا ۲ونیم در نظر داشته باش

سوال های مرتبط

مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وچهارم بارداری