خانما کسی تازگیا آزمایش انومالی رفته؟هزینش چقدره؟

۱۱ پاسخ

۴ وخورده ای شد سونوشم ۵ تومن

من الان از دوتا ازمایشگاه قیمت گرفتم هردوتا 5میلیون گفتن منم امروز فردا باید برم

هفته قبل رفتم سونو 4/300شد. ازمایش 4/800

من دوروز پیش رفتم ۵ونیم شد شیراز

اگر منظور ازمایش ان تی هست ازمایشم ۱/۷۰۰ سونوم ۲تومن شد روهم ۳/۷۰۰.

من چهارشنبه پیش رفتم ۴۹۰۰

من امروز زنگ زدم وقت گرفتم گفت ۲تا ۲۲۰۰

من دیروز رفتم سونو انومالی با اکو قلب شد ۱۰میلیون و۶۳۰
انومالی که دیگه ازمایش نداره

من باید برم ۷ تومنه

۳ تومن شد

من دو هفته پیش رفتم حدود ۷ تومن شد

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قند مامان قند هفته بیست‌وچهارم بارداری