۴ وخورده ای شد سونوشم ۵ تومن
من الان از دوتا ازمایشگاه قیمت گرفتم هردوتا 5میلیون گفتن منم امروز فردا باید برم
هفته قبل رفتم سونو 4/300شد. ازمایش 4/800
من دوروز پیش رفتم ۵ونیم شد شیراز
اگر منظور ازمایش ان تی هست ازمایشم ۱/۷۰۰ سونوم ۲تومن شد روهم ۳/۷۰۰.
من چهارشنبه پیش رفتم ۴۹۰۰
من امروز زنگ زدم وقت گرفتم گفت ۲تا ۲۲۰۰
من دیروز رفتم سونو انومالی با اکو قلب شد ۱۰میلیون و۶۳۰
انومالی که دیگه ازمایش نداره
من باید برم ۷ تومنه
۳ تومن شد
من دو هفته پیش رفتم حدود ۷ تومن شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.