خانوما کسی تو سال جدید انومالی رفته؟؟ هزینش چقدره؟

۶ پاسخ

دیروز رفتم 3500بدون بیمه شیراز

۵۷۰۰.

بستگی به جاش داره
من یه جا رفتم کلا ازاد بود ان تی گفت ۵۵۰۰
یه جا رفتم بیمه قبول میکرد کارشم خیلی خوب بود گفت ۱۳۰۰
یه جا دیگم بیمه قبول میکرد گفت ۲۳۰۰😐

2800 با بیمه

3 روز پیش رفتم 4300 سونوگرافی
آزمایشش 3700

پریروز زنگ زدم گف ۳۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قند مامان قند هفته بیست‌وچهارم بارداری