من ۵ فروردین رفتم با بیمه ۱۴۰۰ شد
سونوش رو دادم چند روز پیش ۳ و ۲۰۰
با طول سرویکس البته
هفته پیش ۳ تومن رفتم عزیزم
ولی هر جا قیمتش فرق میکنه عزیزم
من ۵ اردیبهشت آزاد رفتم ۲۶۲۰ تو من شد
من اوایل اردیبهشت صدری رفتم ۵۳۵۰
دیروز رفتم ۵۴۰۰ ازاد
چند روز پیش رفتم ان تی گفتن آنومالی 3400انجام میدن
تلفنی گفت ۴۵۰۰
۳۸۰۰ هفته پیش
من دو هفته پیش رفتم سونو ۴۲۰۰
ازمایش۵۹۰۰
من پریروز رفتم ۲۳۰۰
من آبادان انجام دادم با تامین اجتماعی شد۱۷۵۰
من 2450رقتم
من امروز رفتم
۴ میلیون و ۳۰۰ شد.
(بررسی طول سرویکس رو واژینال انجام دادن)
منم سه شنبه هفته پیش رفتم توی مشهد با بیمه تامین شد ۳ میلیون ۱۵ هزارتون ازاد ۳۵۰۰
من رفتم 2700دیروز
من فروردین رفتم ۳۲۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.