سلام مامانا کسی انومالی رفته ؟نمیدونین هزینش چقدره ؟

۱۸ پاسخ

من ۵ فروردین رفتم با بیمه ۱۴۰۰ شد

سونوش رو دادم چند روز پیش ۳ و ۲۰۰
با طول سرویکس البته

هفته پیش ۳ تومن رفتم عزیزم

ولی هر جا قیمتش فرق میکنه عزیزم

من ۵ اردیبهشت آزاد رفتم ۲۶۲۰ تو من شد

من اوایل اردیبهشت صدری رفتم ۵۳۵۰

دیروز رفتم ۵۴۰۰ ازاد

چند روز پیش رفتم ان تی گفتن آنومالی 3400انجام میدن

تلفنی گفت ۴۵۰۰

۳۸۰۰ هفته پیش

من دو هفته پیش رفتم سونو ۴۲۰۰
ازمایش۵۹۰۰

من پریروز رفتم ۲۳۰۰

من آبادان انجام دادم با تامین اجتماعی شد۱۷۵۰

من 2450رقتم

من امروز رفتم
۴ میلیون و ۳۰۰ شد‌.
(بررسی طول سرویکس رو واژینال انجام دادن)

منم سه شنبه هفته پیش رفتم توی مشهد با بیمه تامین شد ۳ میلیون ۱۵ هزارتون ازاد ۳۵۰۰

من رفتم 2700دیروز

من فروردین رفتم ۳۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ویکم بارداری