من رفتم عزیزم ۵ میلیون
قزوین رفتم۲۶۵۰
من آزاد بیرون گفت ۵۵۰۰ رفتم بیمارستان شد ۲۵۰ تمن
با بیمه تامین رفتم پنج و دویصد
با تامین۵۸۰۰
از شهر خودمون دوجا مطب پرسیدم ۳۹۰۰ ، بیمارستان دولتی هم ۵۰۰ تومن بود
من شیراز امروز پرسیدم ازاد 5.5 رو بیمه تامین 4.400
ولی تو بیمارستان شاید ارزون تر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.