خانما کسی تازگیا اکو قلب جنین رفته چند هفته بودید رفتید و هزینش چقدره؟

۵ پاسخ

18 هفته بعد آنومالی باید رفت البته بایدی وجود نداره و نظر دکتر مهمه.
5300 و آزاد حساب میشه

منم کرجم
بیمارستان نتونستم تو هفته ای که میخواستم نوبت بگیرم
رفتم مطب ۵/۲۰۰ شد
بین هفته ۱۸ تا ۱۹ باید بری

۱۹ هفته ک بودم شد ۲ ملیون و هورده ای

مطب ۴۳۰۰

اکو قلب تو بیمارستان هیچی نمیگیرن نهایت۵٠٠/۶٠٠بشه(اینجای ما)

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری