18 هفته بعد آنومالی باید رفت البته بایدی وجود نداره و نظر دکتر مهمه.
5300 و آزاد حساب میشه
منم کرجم
بیمارستان نتونستم تو هفته ای که میخواستم نوبت بگیرم
رفتم مطب ۵/۲۰۰ شد
بین هفته ۱۸ تا ۱۹ باید بری
۱۹ هفته ک بودم شد ۲ ملیون و هورده ای
مطب ۴۳۰۰
اکو قلب تو بیمارستان هیچی نمیگیرن نهایت۵٠٠/۶٠٠بشه(اینجای ما)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.