۶ پاسخ

فکر کنم شهید رجایی رایگان انجام میده

بیمارستان شهیداکبرآبادی باتامین اجتماعی۳۳۰هزارتومن میگیره

من رفتم بیمارستان دادم شد ۱۰۰ تومن😂

بابیمه ۲۲۰۰

من دکتر گلبابایی تو گیشا رفتم 2900

بله عزیزم 2900 من رفتم دکتر بیطرفان ت پاسداران
البته بیمارستان دولتی پایین تر اگه وقت داشته باشن

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری