اکو جنین کسی رفته ببینم هزینش چقدره

۱۱ پاسخ

آزاد ۲ تا ۴/۵ هست

من آزاد رفتم ۲۵۰۰

من۲۸۰۰ دادم

سلام عزیزم من بیمارستان یاس رفتم البته۲۱ هفته۱۳۰۰دادم ولی اگه بیمه داری بیمارستان طبی کودکان وقت بگیری ۳۰۰اینامیشه

تهران امروز رفتم ۲۶۰۰

عزیزم ببخشید برنامه میلی رو داری

برو بیمارستان دولتی 120 میگیرن

من بیمارستان رفتم حدود ۱۳۰ هزار شد کلا

اگ آزاد بری از 2 و نیم ب بالا
اگ بری بیمارستان 1300
اگ بیمه داشته باشی بیمارستان میشه 300

۳۵۰۰ دختر دایی شوهرم رفته بود گفت خودم هنو نرفتم اخر ماه قراره برم

2میلیون

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩷نی نی ناز🩷 مامان 🩷نی نی ناز🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد