چیز خاصی نیست ، دقیقا عین سونوگرافیه، برای من آزاد ۳۲۰۰ شد
من ۴و خوردی دادم
مثل سونو هست منتها فقط از ناحیه قلب بچه
سونو معمولیه کار خاصی نمیکنه ۴۳۰۰
من رفتم ۳۴۰۰شد
من رفتم مطب شد ۵۲۰۰
بایدپیش متخصص قلب کودکان بری بیرون شخصی ۵میلیون هست ولی من بیمارستان انجام دادم۸۰۰تومان
من ۵ تومن دادم مثل سونوگرافیه
۵۳۰۰شده بود
دقیقا مثل سونوگرافی ک میریم هستش
مثل سونوگرافی هست ولی اکوقلب هستش ،،ازمن 5میلیون و سیصدتومن گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.