من ۱۸ هفته و ۳روز رفتم
هزینش ۲۸۰۰بود با بیمه ۱۸۰۰دادم
من هفته ۲۰ رفتم دو تومن
دکتر به من گف ۲۶ هفته برو
ازاد دو تومن
و من یبار ۱۸ رفتم یبار ۲۴
من هفته پیش رفتم اکو تنها ۳تومن گرف ولی من برسی جنین هم داشتم ک شد ۴۳۰۰
من بیست هفتگی رفتم آزاد شد ۲ تومن
هزینش چقد بود؟ هم ازاد هم با بیمه
هزینش چق بود؟ هم ازاد هم با بیمه
به من گفت با انومالی برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.