سلام کی جدیدا رفته آنومالی هزینش چقد شد

۱۷ پاسخ

من فروردین رفتم با بیمه ۹۰۰ شد

با بیمه1890😐

آزاد ۲۲۰۰ رفتم

من با بیمه ماه پیش رفتم شد 3400

اردیبهشت رفتم ۶۰۰ هزار با بیمه تکمیلی

من‌پریروز رفتم
ازاد
۳ میلیون و۱۹۰
با طول سرویکس

۳ تومن

بستگی ب شهرتون و مطب داره
من با بیمه سلامت ۱۹۰۰ شد ازادشم ۲۳۰۰

۵۶۰۰

4300 دادیم عزیزم

من هفته قبل رفتم ۶ تومن

فروردین رفتم ۶ تومن شد سونوگرافی اسا دکتر خواجه پور

من یک ماه پیش رفتم دقیقا آزادش شد ۳۸۰۰

آزاد ۳۹۰۰

من ۴۵۰۰دادم😓

حدود ۵/۵۰۰

دقیقا کی باید بریم آنومالی

سوال های مرتبط

مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری
مامان مامانی مامان مامانی هفته هجدهم بارداری