من فروردین رفتم با بیمه ۹۰۰ شد
با بیمه1890😐
آزاد ۲۲۰۰ رفتم
من با بیمه ماه پیش رفتم شد 3400
اردیبهشت رفتم ۶۰۰ هزار با بیمه تکمیلی
منپریروز رفتم
ازاد
۳ میلیون و۱۹۰
با طول سرویکس
۳ تومن
بستگی ب شهرتون و مطب داره
من با بیمه سلامت ۱۹۰۰ شد ازادشم ۲۳۰۰
۵۶۰۰
4300 دادیم عزیزم
من هفته قبل رفتم ۶ تومن
فروردین رفتم ۶ تومن شد سونوگرافی اسا دکتر خواجه پور
من یک ماه پیش رفتم دقیقا آزادش شد ۳۸۰۰
آزاد ۳۹۰۰
من ۴۵۰۰دادم😓
حدود ۵/۵۰۰
دقیقا کی باید بریم آنومالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.