بعد سه روز تاخیر منفی شد 🥲

تصویر
۶ پاسخ

منم روز سه تاخیر زدم منفی بود امروز پنج روز هست پریود نشم

نمیدونم
کلافه شدم از، بلاتکلیفی

چه قدر این صحنه آزار دهندست. قوی باش عزیزم به امید خدا ماه بعد .من هر ماه تست منفی دیدم و فرو ریختم و ادامه دادم و امیدوارم خدا خودش یه فرجی کنه

خرابع که

حداقل باید ۷ روز تاخیر داشته باشی که نشون بده عجله نکن و زود ناامید نشو

ویتاسین امروز همه رو منفی نشون داده 😒منم منفی بود

سوال های مرتبط

مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ابرا مامان ابرا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هل مامان مامان هل مامان هفته پانزدهم بارداری