ازمایشمم منفی شد 💔🥲
۷ روز تاخیر

۹ پاسخ

بتا کلا منفی بود ینی؟ چند بود؟

انشاالله بی حکمت نبوده و خیری توش بوده باز دوباره عزیزم🤲😍

اشکال نداره ایشالله بارداری یا این ماه باردار میشی 😍🎀

راستی خونتون جا خونه مائه
منم خواجه ربیع درمانگاه زرمهر آزمایش دادم

انشالله ماه بعد هرچی قسمته😘

فعلا بازم چیزی نخور اگ سابقه تاخیر نداری عزیزم

منم دوروزتاخیرم همیشه سرموعودم میشدم تست قبل موعودم هاله داره مارک بتا مدیکورمیزنم منفی میشه فعلاکه نشدم صبرمیکنمممم ببینم بعداشایدمثبت شه یالقاح دیرگرفته چون من تاروزموعودم اقدام داشتم

🥺اخی عزیزم انشاالله ماه بعد

منفی شددد🥺🥺؟

میدونم سخته من ۴ روز مونده ب موعدم علائم قطع شد میدونم پریود میشم
دیگه بیخیال شدم

شاید لقاح دیرتر گرفته چیزی نخور

سوال های مرتبط

مامان اینده 🫂 مامان اینده 🫂 قصد بارداری
rogayeh rogayeh قصد بارداری
ماهور ماهور قصد بارداری
مامان امیرعلی💙🐣 مامان امیرعلی💙🐣 هفته چهلم بارداری