تو۷ماهگی بچه هست هنوز بالابیاره؟

۵ پاسخ

رادوین هم ۷ ماه ولی بالا نمیاره عزیزم

ار من یسره😐

وای پسر من تازه شروع شده پنیری بالا میاره ی هفتس

پسر من

اره من

سوال های مرتبط

مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی
مامان ملورین ونینی مامان ملورین ونینی هفته سی‌ام بارداری