۴ پاسخ

من ۳۶ و ۴ زدم ۳۶ و ۵ زایمان کردم

معمولا هفته های پایین میزنن برای اینکه ریه زودتر تشکیل بشه تو ۳۶ هفته دیگه احتیاجی نیس

نه جان

نه دیگ نزنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان حامی مامان حامی روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی