از ۳۵ به بعد بچه کامله و به دنیا بیاد اگه شرایط خوبی داشته باشه نه امپول ریه می خواد نه دستگاه می ره
من دخترم ۳۶ هفته و ۵ روز بود بدون امپول بتا واینکه دستگاهم نرفت
من نه امپول زدم نه هیچی ۳۶هفته دوروز زایمان کردم بچهبخاطر بند ناف دور کردنش ان ای سیو رفت
ابرا ۳۶ امد
معمولا زیر ۳۷ باید آمپول ریه بزنی
۳۶هفته بچه کامل هست ممکنه کوچولو باشه
خاله ی من بدون امپول۳۶هفته ریه کامل بود دستگاه نرفت
بستگی داره
بدون امپول نه معمولا بعد۳۸ اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.