۶ پاسخ

فکرنکنم دوبار بزنن برات
چون منم ۲۸که زدم چندبار به دکترم گفتم گفت دیگه نمیتونم بزنم
خداروشکر ۳۷که به دنیا اومد مشکلی نداشت

ولی ۳۶ هفته خودش خوبه

آمپول ریه فقط یه هفته اثرش میمونه

عزیزم دکترت کیه

اره عزیزم کامله ماشالا نی نی شما وزنش خوبه اگ وزنش کم باشه میره دستگاه

اگر آمپول ریه رو بزنی اوکی پس.
چرا ۳۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان حامی مامان حامی روزهای ابتدایی تولد
مامان حانیه سادات مامان حانیه سادات ۳ ماهگی