سلام خانما کسی بوده آمپول ریه توی هفته ۳۶ زده باشه

۷ پاسخ

گلم ‌منم ۳۵هفته و ۴ روز درد زایمان داشتم با دارو کنترل کرد درد رو واسم گفت همین که وارد ۳۶ بشی دیگه بچه نارس نیست کامله پرسیدم واسه آمپول ریه گفت نیاز نیست

به منم امروز داد گفت بزن میشه جواب بدی هر شش تا رو زدی؟؟؟

عزیزم نظر پزشکت مهمه

الان چیکار کنم بزنم یا نه

چون هفته دیگه یعنی ۳۷هفته سزارین میشم گفت احتمالأ ریهاش نارس باشن ۶تا آمپول ریه نوشته برام ۳تا امروز بزنم ۳تا فردا

نه دیگه عزیزم.
بهد 35 هفته دیگه ریه بچه تقریبا کامله.احتیاجی به آمپول ریه نداره

وااا تو که دیگه بچه ریه اش کامل امپول ریه چرا بزنی

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان حامی مامان حامی روزهای ابتدایی تولد