۵ پاسخ

ن نرفتم

من ۳۵ هفته زدم اره کم میشه حرکتش

من 36 هفته و 2 روز بود زدم درد داشتم ،دکتر برام تجویز کرد گف زوده هنوز برا بدنیا اومدنش حرکاتشم خداروشکر خوبه الان

اخه دکترم امروز گفت باید ۳۷ هفته ۴ روز ختم داده بشه بنظرم آمپول ریه بزن ولی من قبول نکردم چون ۳۷ ریه بچه تکمیله

دیگه بعد از ۳۵ هفته فکر نکنم بزنن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهلم بارداری
مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی