۲ پاسخ

من ۳۷هفته دکتر برام تجویز کرد زدم و ۳۷هفتت و ۶روزگی هم زایمان کردم

نه دیگه فک نکنم بعد۳۶بزنن چون بچه کامل میشه دیگه

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ی خدا💙 مامان هدیه‌ی خدا💙 ۹ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی