این آهن خوبه؟ ‌‌‌‌‌‌

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم بهداشت گفت آهنی که به بچه ها میدن خودشون درصد آهنش بیشتر از بیرونیاس ولی چون طعم دارنیست و بو میده بچه ها نمیخورن.اگه دخترت میخوره بهش بده

آهن ایرانی غلیظ تر و استاندار هستن
اگه دندون نداره بهش بده
خارجیا خیلی تامین نمیکنن آهن رو مخصوصا اگه کم خونی ارثی داشته باشید

آهن ایرانیه دیگه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان یوسف🤎بنیامین مامان یوسف🤎بنیامین ۸ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی
مامان آیهانم🐣 مامان آیهانم🐣 ۱۰ ماهگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان مهرسام کوچولو مامان مهرسام کوچولو ۱ سالگی