۴ پاسخ

خب بده

اگه نمیتونی کمش کنی از شیر بگیرش دیگه تا غذاخور بشه

من تو جاده که میخوایم بریم اولش خوب به پسرم شیر میدم ، بعدم یه خوراکی مورد علاقش(موز یا کیک) ، سیر میشه
میذارمش تو صندلی کودک ، دیگه تا مقصد میخوابه معمولا

خب چرا نمیدی

سوال های مرتبط

مامان 🩷مخملوبوربور🩵 مامان 🩷مخملوبوربور🩵 ۱ سالگی
مامان دخملی👧🏻 مامان دخملی👧🏻 ۱ سالگی
مامان فرشته هام مامان فرشته هام ۲ سالگی
مامان آقا کامیار🫧⁦⁦♡ مامان آقا کامیار🫧⁦⁦♡ ۱ سالگی