خانوما این نرماله؟

تصویر
۶ پاسخ

من ۵ هفته و دو روز هنوز کیسع زرده تشکیل نشده بود گفت زوده
تازه شنبه میخام برم برا قلب

مرسی عزیزم

آره منم رفتم گف چیری دیده نمیشه حتی سنو واژینال هم کرد

چند روز بعد موعد رفتی عزیزم

آره من چهار هفته رفتم فقد ساک بارداری تشکیل شده بود هفت هفته رفتم الهی شکر قلبشم تشکیل شده بود صبر کن

اره عزیزم ۴ هفته خیلی کوچولوعه
تازه از ۶ ب بعد کیسه زرده و جنین تشکیل میشه
ک میگن ۸ هفته ب بعد بیاید برا شنیدن قلب

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان یا ابوالفضل مامان یا ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته هفدهم بارداری
مامان پناه🩷🧸 مامان پناه🩷🧸 ۳ ماهگی
مامان فندقی🧸🐣 مامان فندقی🧸🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی 🥲 مامان فسقلی 🥲 هفته هجدهم بارداری