ببخشید خانوما دکتر از کی نامه میده برای بیمارستان؟

۴ پاسخ

دکتر من گفت ۳۶هفته اومدی نامه بستری بهت میدم

۳۶هفته نامه میده برا ۳۸هفته سزارینی

۳۶هفته بمن داد

۳۶ یا۳۷

سوال های مرتبط

مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری