نامه نمیخاد
دگه آخراش زیر نظر دکتری ممکنه دگه آخراش بهت بگن برو هفته ای یه بار nst بده
طبیعی نامه نمیخواد عزیزم هرموقع که دردهای زایمانت شروع بشه یا علائم خطر مثل خونریزی پارگی کیسه اب و... داشته باشی و بری پذیرش میکنن(بالای ۳۷ هفته که زایمان زودرس نباشه)
طبیعی نامه نمیخاد هر وقت دردت بگیره بایس بری
برا طبیعی هرموقع دردت شروع بشه میری بیمارستان نیازی ب نامه نیس اگ تا 41 هفته موندی و درد نداشتی نامه بستری میده با امپول فشار دردا شروع بشه
منکه هنوز ندارم
نامه نمیخواد طبیعی هر وقت دردت گرفت میری بیمارستان دیگه
نامه نمیخواد طبیعی هفته۴۰تموم بشه بیمارستان بستریت میکنن
من سزارین بودم 35 هفته داد طبیعی نمیدونم
فکنم 8ماهگی
بچه اولی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.