۵ پاسخ

بمن گفت ۳۷ هفته به بعد

اگه سزارین باشه معمولا ۳۸هفته برای ۳۹هفته نامه میده

من ٣٧هفته بهم داد نامه رو

37 هفته ب امید خدا

هر موقع برین برای ۳۸ هفته نامه میدن

سوال های مرتبط

مامان مهیا مامان مهیا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم مامان پسرکم ۸ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی