سلام خانما تو هفته من زیاد شدن ترشح طبیعی هست؟

۸ پاسخ

نمیدونم منم دارم

من پیاده رویی میکنم ترشح میاد ازم ، عادی نه ندارم

والا من از تو کمترم ترشح ام از اول بارداری بیشتر شده ولی انگار بو نداشته باشه و سوزش و خارش نباشه و رنگش زرد و سبز نباشه اوکیه.

اره عزیزم

تا آخر ماه ترشح داری ماهای بالاتر راه میری می‌ریزه

اره بابا طبیعی

بله گلم رفته رفته زیادتر هم میشه فقط باید بی بو باشه خارش هم نداشته باشی

اگه سفید رنگ بی بو باشه مشکلی نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی