۶ پاسخ

بچه من روزی ۴ و ۵بار تو شکمم سکسکه میکرد که سونو و دکتر گفتن مشکلی نیست و نشانه تکامل عصبی و ریوی هست الانم که به دنیا اومده بازم خیلی سکسکع میکنه

نی نی من کم سکسکه میکنه ک .یعتی این چند شب اصن خبری نیس . 🥹

ای جانم
مامانش داره خودی نشون میده دیگه

این هفته های آخر خیلی سکسکه میمنه

نه خوبه

نه عزیزم
اتفاقا نشونه رشد عالی بچه است

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی