32هفته و 2روز وزن جنینم 2430بود خوبه؟

۸ پاسخ

عالیههههه ماشالله
من۳۲ هفته ام امروز رفتم کفت ۱/۷۷۵ هست

عالیه من ۳۲ هفته۲ کیلو بود

چیا میخوری که اینقدر وزن گرفته

عالیه من۳۴هفته۲۲٠٠بود

از این بهتر واقعا میخواین دیگه چی دربیاربن غول زیاد تپلم خوب نیست بدتر مریض میشن تپلا من میگم همین ۲و خورده ای باشه دنیا بیاد خوب

خیلی خوبه ماشالا، دکتر گف‌ زیاده یا کمه؟

من 32 هفته 4روز رفتم 2100 بود

عالی
من۳۵هفته۲۶۰۰بودم

سوال های مرتبط

مامان اقا رادین مامان اقا رادین ۴ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۹ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی
مامان 💙امیررضا💙 مامان 💙امیررضا💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان راحیل✨💞 مامان راحیل✨💞 ۳ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی