32هفته وزن بچه 1800باشه خوبه؟

۱۰ پاسخ

ازه خوبه
منم شبی دکتر بودم ۱/۷۷۵ بود بچه گفت نرماله

من تا حالا استفاده نکردم ب نظرتون رو وزن نی نی هم تأثیر داره

برای همین میترسم بخورم

من 34 هفته 1800 بود دکتر گفت خیلی کمه پودر لیدی میل بخور ولی میگن حساسیت گاووی میاره برای نوزاد

بله عزیزم خوبه

یکم کمه ، چیزهای مقوی بیشتری بخور مامان جون 😍

کمه چیزای مقوی بخور

بله خوبه

من ۳۲ هفته ۲ ۲۰۰ بودم

کم نیست بع نظرت😅

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان اقا رادین مامان اقا رادین ۴ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی