۲۱ پاسخ

بخداکه مادر شدن ادمو یه دیوونه روانی میکنه😂💔

تازه بچه من گاهی یادش میره نفس بکشه
یهو یه نفس عمیق صدا دار می‌کشه من سکته میکنم😂

منم پشرم ب همین خاطر بردم دکتر گفت زیر ۶۰ تا طبیعی هست

😕یا خدا

تو خواب بین ۳۰تا۴۰تا عادیه تو یه دقیقه بره بالای ۵۰تا غیرعادیه

پایین 60خوبه

بخدا بچه مشکلی هم نداشته باشه دوست دارین برای بچه یه مشکلی بسازین

منم گاهی وقتا میشمارم نفساشو .رسما دارم دیوونه میشم از این همه وسواس😅😅

دقت نکردم🤕😂

به من گفتن ۴۰ تا اوکیه دکتر گفت

چه نگرانییییی. 🫠بچه کلا تندتند نفس میکشه

بله عزیزم عالیه
من دخترم ک سرما خورده بود دکتر شمرد ۴۰ تا بود گفت عالیه خوبه

تو دیگه کی هستی 😂😂

بله بالای ۶۰ خوب نیس

زیر۶۰ تا طبیعیه

امان از دست مامان اولی ها 😂
فک‌کن من یک ماه دیگه دارم مشمارم نفس هاشون

اره عزیزم

میشماری نفساشو؟😐😧

بچه کلا تند تر نفس میکشه هر چی سنش زیاد تر شه تعداد تفس هاش کمتر میشه نگرانی نداره ک

فکنم آره بهداشت گفت بیشتر از ۶۰ تا نباید باشه

کلا نوزادان تنفس شکمی دارن

سوال های مرتبط

مامان گيلاس🍒 مامان گيلاس🍒 ۱۵ ماهگی