بلاخره بعددوسال بازدست به نقاشی کشیدن شدم

تصویر
۷ پاسخ

صورتش غیر واقعیه خیلی...چشم کی مردمکش اینقدر بزرگه

خیلی قشنگه

قبلا نقاش بودین منم میتونم از روی عکس بکشم خیلی علاقه دارم

خیلی قشنگه🥰

عالی

آفرین👏🌸

قشنگه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی
مامان ستیا مامان ستیا ۴ سالگی
مامان هلسا مامان هلسا ۴ سالگی
مامان ائلشن مامان ائلشن ۴ سالگی
مامان آوینا۸سال وآریا مامان آوینا۸سال وآریا ۴ سالگی