اینم نقاشی ستیاخانوم😍😍

تصویر
۹ پاسخ

کارن اصلانقاشی بلدنیست

آفرین چ خوب کشیده

بچه ۴ سالتون اینارو میکشه ماشالله من دخترم نقاشی بلد نیست چجوری یاد دادید

پسر من فقط خط خطی میکنه نهایت یه گردی کج یادم میدم گوش نمیده رنگا رو چشمی میشناسه اسماشو بلد نیس
اصلا حس و حال اموزش هم نداره
پازل پلاستیکی حل میکنه ولی اعداد شمردن و اسم رنگا رو الکی میگه

چقدر قشنگ کشیده هنرمند کوچولو

پسر من تازه یاد گرفته مداد رو درست دست بگیره و بلده فقط دایره بکشه قبلا فقط خط خطی بود خودشم بیشتر ۱۰ دیقه نمیشینه پای دفتر

اینم واسه پسر من .خودش و منو باباش😁

تصویر

افرین چ خوب کشیده،پسرم فقط بلده صورت بکشه

ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان هلسا مامان هلسا ۴ سالگی
مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی
مامان آوینا۸سال وآریا مامان آوینا۸سال وآریا ۴ سالگی