سلام ۵هفته و ۴روز برم سنو چیزی مشخصه؟؟

۷ پاسخ

هفته دیگه برو

نه هنوز هیچی معلوم نمیشه

شاید ساک دیده بشه

صبر کن ۸ هفته برو

عزیزم الان بری فقط ساک بارداری قابله رویته بزار ۷هفته به بعد برو که تشکیل قلب هم شده باشه به امیدخدا

نه فقط استرس میگیری . بذار هفت به بالا

نه عزیزم زوده

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وچهارم بارداری