مامانا چطوره وزن بچه خوبه

تصویر
۶ پاسخ

آره عزیزم خیلی خوبه من ۲۶هفته و۳ روز رفتم ۹۵۰ گرم بود

سعی کن پروتیین و کباب بخوری واسه وزن جنین

آره .واسه ۲۷هفتگی باید۱۰۵۰باشه .نی نی شما ۱۰۲۵هست .خوبه خدارو شکر

اره عزیزم خیلی خوبه ازین هفته وزن میگیره هفته ای ۲۰۰ گرم پروتئین زیاد بخور .گوشت و مرغ وتخم مرغ

عالی روی رنج نرمالشه

اوخودا ی کیلو بوده فسقلی مون🥹😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🌈 مامان جوجه🐣🌈 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دانیال مامان دانیال ۶ ماهگی
مامان دانیال مامان دانیال ۶ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۱۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامون🌱🩵 مامان هامون🌱🩵 ۱۰ ماهگی