جفت قدامی کیه حرکت بچه رو حس میکنی

۱۳ پاسخ

من۱۶ ویبره حس کردم
۲۱ ب بعد لگد و اینا

بزار چند هفته بگذره مثل حباب که می ترکه. حسش میکنی

منم حس میکنم جفتم قدامی

بله من قدامی هست واز ۱۵ هفته حس میکنم

من قداویه ولی حسش میکنم

من ۲۳ حس کردمش

منم حس نکردم زوده فعلا

من قدامی ولی از ۱۶هفته حس کردم

من از ۲۰ هفته حسش کردم

من قدامی بودم از هفته ۲۲ دیگه قشنگ حسش میکنم

من همون ۱۴ هفتگی چون بارداری دومه و شکمم تخت بود

من هنوزنه عزیزم زوده اخه میگن۲۰به بعد

20هفته ب بعد من حس کردم

سوال های مرتبط

مامان جـانـا🎀💕 مامان جـانـا🎀💕 ۱ ماهگی
مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان Danil💙Dara مامان Danil💙Dara هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌ونهم بارداری