۴ پاسخ

اره زیپ کیپ خوبه

داخل قالبهای یخ سیلیکونی بریز ، بزار فریزر وقتی یخ زد ، بریز تو زیپ کیپ تا موقع استفاده تکه تکه برداری و راحت مصرف کنی

خواهر من درست میکنه واقعا عالی میشه

اره خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان عمرمامان مامان عمرمامان ۴ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان آرادم و الینم مامان آرادم و الینم ۳ سالگی