دوز اول رو زدم براشون .۴هفته دیگه دوز دوم.چون سال اولی که میزنن باید دوبار باشه.پارسالم پرونار زدم براشون عالی بود
من امسال یه دوز زدم فعلا ،واکسن پرونار هم زدم براش با دکترش مشورت کردم گفت خوبه دیگه نمیدونم والا یه دور دیگه ش هم گفت پونزدهم مهر بیا بزنم براش
نزن نزن نزن منم یسال زدم پشیمون شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.